Merhaba kızlae . 28 haftalık gebeyim . Plesenta previa parsiyel teşhisi kondu . Benim son 1 aydır neredeyse cok fazla kasılmam oluyor . Bebek sanki karnımda biryere toplanıyormuş gibi böyle bi taraaf şişip karnım kasılıyor . İlacta kullanıyorum magnezyumda kullanıyorum . Bi kaç gündğrde böyle kasıklarımda değişik bi ağrı var yanma gibi sürekli . Yaşayan varmı bu zamanlarda ?