Merhabalar. Bugün 38+4 haftalik oldum. Kontrolum vardı 3666 gr cikti kilosu. Doktor biraz hızlı büyüyor dedi. Normal doğum bekliyoruz ama ne gelen ne giden var. Ne sancı ne başka bir şikayet. 40 haftaya kadar beklicez dedi doktor ama hızlı büyüdüğü içinde kilosu böyle devam ederse belki sezeryan olabilir dedi. Siz kaç kilo ile normal doğum yaptınız