Nutelllaa butterfly35 bejikde erken doğum riskim varve dayanamam diye agdadan kaciniyorum zaten en iyisi jilet
butterfly35 Nutelllaa o zaman hiç ağdaya bulaşmayın gebelikten sonra nasıl isterseniz öyle olsun gebelikte bebişlerin istediği gibi olsun :)
Gamzeeee16 Nutelllaa De de hiçte çekinme hayat müşterek bende utanırım diyordum ama utanılmıyor aksine çok daha gülüyorum istemsiz 😂😂😂