Eseda44 Bende de sizin gibi kabarik ve kaşıntıdan rahatsızım. Kadın doğumcuma ve dermotolaga gittim. Karaciğer ve alerji testlerim yapıldı birşey çıkmayınca gebelikten dolayı dedi ikiside. Losyon verdi kadın dogumcum bir tane onu kullanıyorum. Ama bence bana asıl faydalı gelen gece yatmadan buzlu su yapıyorum ve kabarcik olan kaşınan her yeri siliyorum temiz bir bezle sonra losyonu sürüp yatıyorum. Baya hafifletti beni kaşıntım çok az aklıma gelmese kaşınmıyorum bile. Buzlu suyu başına benim gibi kaşıntı gelmiş biri önerdi. Sizde deneyin isterseniz. Çünkü rahatlayınca bırakmıştım silmeyi iki gün sonra yine her yerim kaşıntı ve kabarcik oldu.