Kızlar 22+2 haftalığım. 2 gündür bebeğim çok az hareket ediyor normalde çok hareket ediyordu kıpır kıpırdı. Tedirgin oluyorum bende böyle azalınca benimle aynı durumu yaşayan var mı veya hergün hareketleri hissedilir mi beni aydınlatır mısınız? Hastaneye gitmeli miyim?