ensensr23 doktorlar herşeyi erken doğum diyolar bende ilk oğlumda aşırı enfeksiyon vardı bunun için ve bulantı için 6 ay hastanede yattım erken doğum dedi çocukta enfeksiyon kapar flan dediler ama çocuk 43 haftaya kadar kaldı ve çok sağlıklı doğdu sanirsin sanki 3 aylıktı çocuk gibiydi 4 kilo doğdu birde 😊 korkma sen icini ferah tuttt.