Deletedmom_51 Kızlar pelvik diye geçiyormuş galiba bi ağrım var tam vajinanın tepe bölgesi kemik ağrısı gibi ve iç bacak ağrısı yaşıyorum 😞 böyle olan var mı ? 33.haftadayız
TTtutku Deletedmom_51 çok normal pelvis kemiklerin ayrılıyor vücut artık doğıma antreman yapıyor üstüne kalça bel ve sırt ağrısı da gelicek hazırlıklı ol
Mhrbn44_ Deletedmom_51 35. Haftam bitmek üzere haftalardir bendede var canim bebek başı baski yapiyor dedi doktor dün disari çıkmıştım kaplumbağa gibi yürüdüm resmen yatakta dönmemide zorlaştırıyor artik o agrilar Allah yardimcimiz olsun
Nis Deletedmom_51 4. Aydan beri yasıyorum suan 7. Ayımdayım ilk cocugumdada öyle olmustı 40 a kadar sürdü hatta catım dar belki baskı ağrı ondandr diye düsündümde alakası yokmus normal dogdm
Mrvbnbg2208 Mhrbn44_ ben 22den beri çekiyorum ya çok kötü bende fıtık var ama galiba o çok tetikliyor beni
Deletedmom_51 Nis valla ben Sezeryan istiyorum canım inşallah sağlıklı zamanında gelsin🤗 benim korkum erken doğum belirtisi sandım