Esma60 Kızlar selam dun bekledıgım adet gunumdu test verdım 105 cıktı degerım sızce ıyımı 5 ay once kımyasak gebelık gecırdım tekrar olur dıye korkuyorum troıdımde az yuksek cıkmıs. Sızce ne zaman gıtmelıyım doktora
Sevval0308 Canım yarın yine test ver inşaallah kimyasal değildir rabbim hevesini kırmasin hicbirimizin. Benimde guatr yüksek çıktı 8.15 bir aydır ilaç kullanıyorum 2.30 a dusmus bir sıkıntı yok ilaca devam et dedi doktorum💋