Nurakkaya Bugun tam 14 haftaligiz ve sabah rahmimin tam Ustunde bi elektrik carpmasi gibi bisey hissettiim cok kisa 2-3 saniye kadar 2-3 kere tekrarladi pespese. Sizce bu haftada hissedilir mi? Dogru mu anlamisim?
Bebekliannee Nurakkaya elektrik çarpması gibi olmaz yani ben sanmıyorum öyle olduğunu. Nabız atması gibi olur yada böyle küçük et çekiştirmesi gibi
catandgirlmom Nurakkaya bence 14 erken zaten elektrik çarpması gibi daha farklı bir his 😅 sanki seyiriyor içeride bir şey istemsizce benim 18+3 te hissettirmeye başladı miniğim, doktor da 16 da hissediyor musun diye sormuştu en erken 16 da başlıyor bence