hayallliiim ben planlı sezeryan olacağı halde sadece yanımda gelecek ablama söyleyeceğim gününü . Bizim okulda arkadaş doğum yaptığını haber verdi müdür müdür yardımcısı tüm okul okul çıkışı kızın odasındaymış 🤦🏻♀️ Sonra aynı KIza bebek görmeye sanki gün oturmasına gider gibi gittiler okuldan çıkan çocuklarını da alıp . İnsanlar başkasının çocuğu söz konusu olunca aşırı düşüncesiz, başkasının sizin yavrunuzu düşünmesine gerek kalmadan siz gardınızı almalısınız bu sebeple .
Bnm özellikle anne tarafım çok düşüncesizdir bu konuda . Doğum yapanı duyunca maaile doluşurlar kalkmazlar da hastaneden . En son kuzenim doğum yaptı kız emzirmek için eniştelerin dayıların odadan çıkmasını beklemiş . Saçma sapan ieyler olıyor o kafayla bide hiç çekemem en iyisi ilan etmemek