Selam arkadaslar koltuk altımda minik bir yumru var sadece dokununca azık acı veriyor çok az sanki sivilce çıkmak istiyormuş gibi.Ve bu şey bende yoktu dün oldu çok garip.
Bu arada yazz tablet kullanıyorum göğüslerim falan şişti internetde araştırdım bu yüzden de ola bilir.Basına böyle bir şey gelen oldu mu?