Ftmsn Kızlar 32. Haftadayım göğsümden saru şu şeklinde süt geldi sabah sıkınca fark ettim . Bir sıkıntı olur mu bu durum yasayan var mı?
Nurten2610 Ftmsn bende 33+1 benimde dün akşamdan beri öyle vücut kendini emzirmeye hazırlıyor gayet normal ama sıkılmaması lazım erken doğumu tetikler diye
SemaCaner Bende de oluyor birikiyor göğüs ucumda sarı bişeyler bazen temizliyorum, sıkmıyorum sizde öyle yapın bende 32. Haftamdayım
anneoluyorum- Merhaba bende 17. Hafta da geldi su şeklinde biraz sarımsı bu kadar erken gelen var mı acaba
1findik_kurdu_annesi anneoluyorum- benim ilk gebeliğimde de bu gebeliğimde de 14. Haftada gelmeye başlamıştı. Ebe normal demişti.