Günaydın anneler dün parmağımı kestim evde sağlık ocağına gittim. Üst deri kesiği dedi. Bebeğim henüz 12 haftalık erken olduğu için aşı yaptırıp yaptırmamakta kararsız kaldım . Benim gibi böyle bir durum yaşayan oldu mu. Olduysa yazarsa sevinirim bir taraftan riske girme yaptır diyor içimden bir ses diğer taraftan da bebeğe zararı olur diye korkuyorum bir de son zamanlarda aşılar toplanılıyor malum. Sağlık ocağındaki ebeye sordum dün o parti sıkıntılıydı yenisi geldi istersen yaparız dedi. Kafam Allak bullak.