Papatyaaa__ Selamlar Anneler sizi 10+3ten🍓olarak selamlıyoruz.Sizce eskilerin bu tatlı ye oğlun olsun eksi ye kızın olsun lafı doğrumu?🙄🤦♀️😅
myangelson Papatyaaa__ yok bende tam tersi hatta çevremde de tam tersi limon yemek istiyordum sürekli üstüne tuz döküp döküp yiyordum normalde tatlıcı olan ben yüzüne bakmadım oğlum oldu
Babyy07 Papatyaaa__ yanlış doğru duzgun hiç tatlı istemedim limondur tursudur hep bunlari istedi canim ve oglus bekliyoruz 😁🤍30+6
Zln2152 Papatyaaa__ benim doğru çıktı 😂 kızımda yarım limonu ağzıma sıktığımı ekşi elmanın üzerine de tuz döküp yediğimi bilirim. Ama bu çocuğumda ise sürekli şerbetli tatlılar çikolatalar gece yarısı künefe aşerdiğim oldu sonuç erkek 😂🐣
Nuray1ilayda Papatyaaa__ ilk aylarda acayip ekşi yedim oğlum oluyo💙 kızlarima halileyken de tatlı yedim özellikle yaş pasta yiyordum her gece iki prenses annesiyim şimdi oğlum da oluyo 😍🥹
Papatyaaa__ myangelson bende ekşi çok yiyorum tatlı seven ben tatlının yanında düz geçip gidiyorum🤦♀️ama içimden hep erkek hissediyorum ama ekşi yiyosan erkek olamaz diyolar😂🤦♀️
Dilek_moms66 myangelson ya şuan bende öleyim normalde çikolata tatlı hastasıyım asla yiyemiyorum limon tuzlayıp yiyorum deli gibi ama cinsiyetimz belli deil şuan bakalım ne olacak🥰🥰😄
Papatyaaa__ Babyy07 ya çok sevindim ben inanmıyorum böyle inançlara ama merakta etmiyor deilim canım çok az kalmış sağlıkla gelsin Aslan parçası💙🥰
myangelson Papatyaaa__ o kadar kesin konusmasinlar burada da çok gördüm ekşi yiyip erkek olan 😄 senin de belli olur 1 aya falan😄
Papatyaaa__ Nuray1ilayda benimde 2kızım var 3ye hamileyim erkek hissediyorum ve deli gibi ekşi yiyorum😁sadece sormak istedim eskiler doğrumu demiş diye ama bakıyorum ki çoğu yanlış
Mysmrt Papatyaaa__ oğlum oluyor 8. Aydayız meyveler dışında asla tatlı yiyemiyorum sürekli acı ve ekşi yiyorum 😄
ENOK_0107 Papatyaaa__ Yanlış 😊 Deli gibi tuzlu - ekşi şeyler aşerdim. Sonuç oğlum olacak Allah izin verirse 💙🙂
Zln2152 Papatyaaa__ ahahah her gebelik farklı geçer zaten kuzum tatlı ekşi falan bunlar yalan zaten 😀 her gebelik kendine özeldir sonuçta
Nuray1ilayda Papatyaaa__ Rabbim gönlündekini hayırlısıyla nasip etsin canım ben inanmam zaten banada uymadı tatliyla ekşiyle alakası bence kişiden kişiye değişiyor
Papatyaaa__ SemaSelim aynı ben turşu var ya lahana onu ekmeğe dürüm yapıp deli gibi yiyorum ekşi acı ne varsa yiyorum tatlı seven ben şaşırıyorum kendime çünki tatlıyı gören gözüm yok🤦♀️