Baharun2 benim daha 29 hafta :) beklemedeyim 38 haftada sezeryan olcak
Benimde ilki dogmak bilmedi 41+5 de tansiyonum cikinca mecbur sezeryana alindm suni falan denemediler tansiyon oldugu icin hayrlisi boyleymis dedim ve bunuda en azindan vaktini bilicem erken gelmezse 😂😂