Melike88 Merhaba aranıza yeni katıldım tam 6 haftalık hamileyim kasık ağrısı dışında hiç bi sıkıntı yaşamıyorum şuan sadece çok yorulduğum da az da olsa akıntı geliyor ama kahve rengi değil sizde normal mi ? Bu arada ilk gebeliğim ve ayakta çalışıyorum 😔
yesillimonn Melike88 Korkulacak bisey yok canım akıntın renksizse normal kasık ağrısı da normal yoruldugun zaman biraz dinlenmeye bak canim..
Melike88 Bazen böyle toplu iğne ucu kadar açık kahve akıntı içinde renkler oluyor ama 2-3 adet belki oda normal mi sence 🙁