Nurr_cemre27 Hanımlar tercihiniz ne olurdu? Hangi isim kulağa daha güzel geliyor sizce? Çok arada kaldım
Serapp777 Nisa 🌸Eliz ve Elis karısma olasılıgı yuksek bence cevremde Eliz var 3 yasında Nısa denk gelmedi henüz
Nurr_cemre27 Serapp777 yaa benim için çağırırken böyle eliz erkek ismi gibi de geliyordu ama şu yazdığınız iyice kafamda netleştirdi cidden. O yüzden İnşallah yarın ezanını okuruz Nisa koyarız 🤲🏻🤍
Meliko Nurr_cemre27 kızım olursa eliz koyacam diyordum hep prenses demek bi anlamda da ben hakkımı elizden yana kullanıyorum