Öncelikle hepinize selam kızlar size hikayemi anlatayım 27 aralıkta 40+1 olmuştum muayene gittim hastaneye doktor 2.5 cm açıklığım olduğunu söyledi sonra tansiyonum ölçüldü ilkinde 16/9 ikincide 14/8 ve üçüncü kez ölçtüğündede 13/9 çıkmıştı doktor artık vakti geldi seni doğurtmam gerekiyor eğer doğurtmazsam tansiyonun yüksek oluşu hem bebek için hem senin için risk dedi neyse işte 28 aralıkta saat sabah 8’de gel yatışın yapıcaz dediler bende eve geldim hazırlığımı yaptım tabi o sıradada çömelme hareketleri yürüyüş ılık duş falan alıyorum ki açıklığım artsın diye çünkü normal doğum diye anlaşmıştık arada sancım geliyor nişanım falan geldi derken sabah oldu yatışım yapıldı ebe alttan muayene etti ve oda bana 3 cm açıklığım olduğunu söyledi suni sancı vermeye başladılar saat sabah 10:00’da verildi başlanmaya bir saat sonra etkisini göstermeye başladı ama nasıl sancılar geliyor anlatılmaz yaşanır korkutmak istemem ama sonuçta herkesin bünyesi aynı değil bazılarında çok acı verir bazılarına hiç vermez saat 10’dan 15:30’a kadar verilmeye devam edildi ama bir işe yaramıyordu hem çok fazla acı çekiyordum hemde açılmam daha yeni 4 cm olmuştu ve suyumuda patlatmışlardı daha fazla olmuyordu o kadar saat acı çekmeme rağmen olmuyordu açılma ebe ve doktor açılmamın olmadığını söyleyip sezaryene aldılar ben tabi ağlıyorum o sırada onca saattir çektiğin o acı hepsi boşunaydı diye üzülüp durdum gerçekten çok zor bir durum Allah yardımcımız olsun hepimizin. 🙏sezaryene alındım ve yarım saat sonra ameliyatım bitti bende bebeğimde gayet iyiydik ve çok büyük bir şükür çektim rabbime çünkü her iki acıyıda yaşadım hem normal doğum sancısını çektim hem sezaryeni çektim 🥺çok şükürki rabbime bitmişti artık Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙈şu an bebeğim yanımda yazıyorum size 🥰çok şükür ikimizde iyiyiz sadece dikişlerden dolayı ağrım var o kadar 🙈darısı tüm hamilelerin başına inşallah 🙏Zor bir süreçti ama geçti bebeğimi kucağıma aldıktan sonra herşeyi umutuveriyorsun 🥹Buda benim hikayemdi ❤️öyle içimden gelip anlatmak istedim size ☺️Rabbimden Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum ❤️