Serapserap MERHABA hanımlar 39+3 de 19 ekim günü sabah kalktım tuvalete gittim bir baktım hafif pembemsi bir kan nişanım gelmiş sakin bir şekilde duşa girdim Çantam falan herşeyim hazırdı hastaneye gittik ama sancım çıkmadı Nst de eve geldik daha sonra akşam oldu bana hafif hafif adet sancısı gibi bir şancı gelmeye başladı 10 dk bir geliyor 2 3 dk sürüp kesiliyor sabaha kadar biraz şiddetlenerek arttı ama dayanılmayacak gibi değildi sabah kalktım öğlene doğru biraz daha ağrılı olmaya başladı eşim belime yağlarla masaj yaptı çok etkili ve iyi geldi hastaneye gittik sancilar artmıştı açılmam 1 cm di ebe yolun başındayız dedi eve geldik akşama kadar evde çektim sancıyı masaj oturup kalkma sıcak suya oturma çömelme derken artık doğumun geldiğini anladım bütün herşeyi aldık hastaneye yatış yapıldı açılmam ve sancilar artmaya başladı vs. Ikınma son anda çok önemli çatala çıktım doğum başladı artık güçsüz kalmıştım ama 3 ıkınmada artık tamamdı içimden birşey böyle çıktı ayaklarını başını gördüm tüm acılarım dindi tüm herşey bitti bir ses ki öyle Böyle güzel değil melek melek annem dedim annem yanağıma koydular burnumu emmeye çalıştı cennet kokulum şükürler olsun dedim dikiş falan zaten hissetmiyorsunuz bile sonrası da sezeryana göre çok çok rahat eş ebe çok önemli benimde doğum hikâyem şuan yanımda uyuyor ben ona her baktıkça şükür ediyorum Allaha darısı tüm doğum bekleyenlere ..
Serapserap Suzitosuzi Suzitosuzi teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah cümlemizin Kubrarecep sağolun teşekkür ederim Allah razı olsun
Suzitosuzi Allah analı babalı sağlıklı sıhhatli büyütsün nasibi bol olsun 🙏🏻💕 Darısı bekleyen bizlere inşallah. Gözünüz aydın