Buseufuk1531 Merhabalar nasılsınız hanımlar 🙂32+3günüm nefes darlığı gibi şikayet yaşıyorum bunu yanı sıra anksiyetem de var ikisi birbirini tetıkledıgını düşünüyorum uykum var stresten uyuyamıyorum benim gibi yaşayan var mı aranız da nasıl rahatlatmalıyım kendimi nefesim kesılcekmıs gıbı kötü şeyler düşünüyorum 🫣odam da tv de yok sessizliği sevmıyorum
esmanurum Buseufuk1531 kendi kendine soyle ki nefes darligi yasamak normaldir hamilelikte olur bele seyler,yastigini bir az dik koy,sakitlesdirici muzik ac dinkeye dinkeye uykuya daldigini fark edeceksin,rahatlatacaq seni terapiya gibi
nur34_ Buseufuk1531 valla benim burnumda sorun var sag taraf kapali geceleri burun tikanikligi yasiyorum merdiven yada hizli hareket hizli yurursm nefes dengem bozuluyor resmen cok korkuyorum agirlasinca nasil olucak diye
Smkbr Aynı sorunu bendenyaşıyorum 33+2 deyim. Nefes darlığım çok fazla daha demin kendi nefes alamayışıma uyandım uykularım bölünür oldu . birde kalktımğımda hapşırma krizine giryorum üst üste 15 kere falan hapşırıyorum hepten uykum kaçıyor. Bende artık oluruna bıraktım nefes alamadığımda nefes egzersizi yapıyorım o rahatlamama yardımcı oluyor.
Buseufuk1531 Smkbr ayyy 🥲ne olacak bızım su halımız ınsallah bir an önce kavuşuruz bebeklerımıze de su sorunlar geçer gider 🙂
KeremikoBayky Günden güne artıyor nefes darlığı. Malesef. Arka arkaya 3 cümle kursam 10 dk nefesin zor düzeliyo, hele gülünce boğuluyorm