Tugbaysima Kızlar tuvalete kalkmıştım az önce sonra yatağa geri yattığımda gazım var gibi hissedip karnımı ıkınmak için acıkmıştım birden azar azar su geldiğini hissettim ama akıntı falan değildi baktım kilodum ıslaktı 2-3 kez böyle oldu ama suyum mu geldi altıma mı kaçırdım bilmiyorum ilk hamileliğim ve böyle bişeyi ilk defa yaşıyorum acile gitmeli miyim hemen 😔😔😓😣😣
hermosa08 Tugbaysima su gelişiyse eğer kontrol edemezsin kendiliğinden akmaya devam eder, idrarsa kendin kontrol edebilirsin zaten kokusundan da anlaşılır
Papatyaaa__ Tugbaysima bence gitmelisin suyun gelmiş olabilir çünki 40haftayı doldurmuşsun hemen git acile suyu biterse Allah korusun susuz kalabilir bebek Rabbim yardımcın olsun💙
esmanurum Tugbaysima hayirli sabahlar,suyun gelmis ola biler,endise yapma,takipte kal,bir az kecsin istesen hastaneye gidersen ustersen,ya bir doktoruna sorussan
Tugbaysima Ahuum tecrübesizlik çok zormuş bekliyorum bir daha tekrar olur mu diye ne yapacağımı da şaşırdım ağrı falan yok hiç
esmanurum Tugbaysima altina kacirmazsin,sen tualetini yapib gelmissin sonra hiss etmisen,2-3defa boyle oldu muhtemelen gelen suyundur
Kiwi12 Tugbaysima ikinci çocukta benimde öyle olmuştu tuvalete gittim geldim ayakta ydim bişey aktı baktım cis gibi ama kokmuyor di sonra bekledim 2 saatte 1 saatte bir akmaya devam etti az az. Meğer suyum geliyormus az az hastaneye gidincedr alttan muayene ederken açıklık varmı diye su doktorun üstünde aktı ama.hala suyum vardı yatış yaptılar ama 2 gün sancım yoktu açılma 3 tü devam etmiyrdu iki gün hastanede yattım keşke dedim evde sancım gelince gitseydim acemilik oldu banada
Tugbaysima hermosa08 esmanurum esmanurum Kızlar suyun geliyo akıyo gidiyo ben hastaneye gidiyorum dua edin biraz korku biraz heyecan var ne yapacağımı da bilmiyorum 😔🤲🏻
esmanurum Tugbaysima Rabbim yatdimcin olsun,endise yapma,heyecan yapma guzel dogumlar,dogum hikayeni okumak dileyi ile pozitiv
Tugbaysima Kiwi12 sancım çıkıyor şu an benim bebeğimin suyu sınırda olduğu için riske atamazdım hemen geldim o yüzden
Tugbaysima Papatyaaa__ geldim şı an yatıyorum nst bağlı takip ediyorlar dualarınızı esirgemeyin benden 🥹🤲🏻
Kiwi12 Tugbaysima sancin çıkıyorsa iyi yapmışsın kuzum benim hiç yoktu Rabbim sağ salim kucagina versin kolay dogurrsun inşallah hayırlı olsun şimdiden 🌹❤️
Papatyaaa__ Tugbaysima Ya ne güzel Dualarım seninle Rabbim sağ salim hayırlı doğum nasib etsin İnşAllah💙🥰Sağlıcakla gelsin bebişimiz🙏🙈