Arkadaşlar 37+5 günlük hamileyim geçtiğimiz haftasonu eşim hastalandı ben ilgilendim ve ardından bende hastalandım ilk iki gün soğuk algınlığı şeklindeydi ama dünden beri hiç bir şekilde tat ve koku almıyorum ne yapmam lazım doktora sordum kulak burun boğaza git diye başından savdı korona olmuş olabilir miyim kafayı yemek üzereyim