Fidan_14 sıvı şeyler tüketmeye bakın kayısı suyu komposto gibi bir tatlı kaşığı zeytin yağı içebilirseniz iyi olur bilirsiniz bilmem ama pekmezli yumurta yapıyoruz biz doğumdan sonra oda güzel bağırsak çalıştırır 3 sezaryen oldum bunları yaptım kabızlığa karşı normaldede kabız misiniz yoksa doğum yaptığınız için mi oldunuz