Ozum canım bendede kahverengi lekelenme olmuştu bebeklerle ilgili değildi şükür,rahime yakın olan kistte hafif bi kanama olmuş ondan kaynaklıymış,2 hafta hiç iş yapmadım yattım dinlendim yavaş hareket ettim ve fitil verdi kullandım,çok şükür geçti,sende de varsa kahverengi sarımtırak lekelenme doktoruna gözük belki daha farklı bişidir fitil ilaç vs.bişeyler verir,çok çok geçmiş olsun,üzme kendini