Ozum canım yaşta önemli bi faktör,1 sene olmuyorsa zaten tedavi olunabilir yol gösterebilir doktorunuz,benim yaşım 37olduğu için doktoruma gidip 8ay geçti çocuk istiyorum dedikten sonra kan tahlili,hormon testi,rahim filmi (histeroskopi)çekti ve tüp bebekle ilgili bilgiler verdi,çok şükür tüp bebeğe gerek kalmadı şu anda hamileyim,vitamin ve folik asitte kullanmanız gerekli,başka bi doktorada gözük olmassa..Allah en kısa sürede nasip etsin inşallah