Rumeyysaaanur Kızlar bebişime alışveriş yapıcam ama çoğu diyor ki kendinden patikli alma ayağı geri doğru itiyor rahatsız ediyor çocuğun bacağı iki büklüm kalıyor çoğu da daha iyi oluyor diyor çok kararsızım ne yapsaaam sizce
elvinimmm Rumeyysaaanur patikliler rahat cocugun ayagini geri itiyosa kucuk olmus olmasi lazmki ayagindan baski uygulasin
siyahinci3 Rumeyysaaanur ikisinden de alabilirsiniz ilk yeni dogan icin lazim ama patiksizler de daha uzun sure kullaniliyor boylari uzadikca patikliler kisa geliyor cocuklara
Ezelioz Rumeyysaaanur doktor 2.veya 3. ayından sonra patikli şeyler giydirme dedi 🤷🏼♀️ ben patiksiz tercih ettim
nadrun İlk aylar patikli çok işe yarıyor çünkü ayaklarını birbirine sürterek corabini çıkaranlar var , sonrasında patiksiz giydirebilirsin bir yasindan sonra kendi çorabını kendisi çıkarıyor zaten o zamanda mecbur külotlu çorap kurtarıcı oluyor
Nazlimom Rumeyysaaanur ikisindende alın ama bisüre sonra boy atınca patikliler küçük geliyo ben patikleri bilekten makasla kesip öyle giydirmiştim yani patiksiz alcaksanız onu daha fazla alın tulum baya kullanıslı oluyor