Uveyikasaf Yeni doğan kıyafetlerini hangi aylar tercih ettiniz ve yoğunluk olarak hangisi daha çok işinize yaradı
Sirkelimon Uveyikasaf tulumlar dünyanın en güzel şeyi 😂 ayı bebeğe bağlı tek taraflı almayın iki yanı da çıtçıtlı olsun
Mihsu Uveyikasaf 0-1 ay 0-3 ay elimde çok patladı 6 aylıklar candır böyle başladım 2 yaşında kızım 4 yaş giyiyor 🤷🏻♀️
zepbjk Uveyikasaf ufakken beli açılmayacak şeyler candır kendiliğinden patikliyse oooo 😃 bnm bebeğim iriydi hızlı da büyüyolar 3 ay kıyafet giydi doğduğunda