neseligunler Merhaba arkadaşlar 39+5. Haftadayız bebeğim aşırı hareketli geceleri özellikle uykular haram oldu şimdiden, normalde son haftalarda yavaşlar deniyor ama benim tam aksi oldu var mı benim gibi bebeği çok hareketli olan 🤗
Bnmv-1 neseligunler ben uyuyorum ya ama uyandığımda bebeğin bi yerde toplandığını fark ediyorum oda çok acı veriyor kendine gelmeside zaman alıyor niye böyle oluyor anlamıyorum her uyanmamda bebek yukarda göğüs altında toplanmış ben hiç bebek hareketine uyanmadım diyordum herhalde hep uyuyor ama geçen eşim dediki sen uyurken karnını sevdim bebek çok hareketliydi bende inanmak istemedim ama öyleymiş neden hareketlerine uyanmıyorum bilmiyorum normalde uykumda ağır değil
neseligunler Bnmv-1 evet bende uyandığımda bebeğimin bir yere toplandığını farkediyorum taş gibi oluyor bildiğin ama hareket halinde olunca muhakkak uyanıyorum tekmelerine 😊🥰
Erd_23 @Bnmv-1 33+3 günlük hamileyim bnde sizinle aynı durumu yaşıyorum. Bn geceleri hissediyordum uyanıyordum ama Bir haftadr sizin gibiyim.
neseligunler Erd_23 Günler geçtikçe hareketler daha sert oluyor yamuluyor bildiğin karnım sağlıkla gelirler inşallah 🤭