serap_shn1 ben de sezeryandan çok korkuyordum normal doğurmak istiyordum ama çok basitti aynı gece yataktan kendi başıma kalkıp ağrım var bana iğne yapar mısınız diye hemşirelerin yanına kadar yürüdüm. Sadece ilk 6 saat sonra uyuyana kadar yatmayın dolaşın