Yaseemiinnn 33+1 haftalık hamileyim sağ kasığımda ayağa kalktığım an bitmeyen bir ağrı var bıçak saplanması gibi yatınca ve oturunca geçiyor sebebi nedir bilenler lütfen yazabilir mi