Ezcez Kızlar 29+1 haftalığız dün geceden beri kasık ağrılarım var adet olacakmışım gibi bebeğin hareketleride iyi takip ediyorum çokta takmak istemiyorum ama erken doğum olabilirmi
Gulsummldr Ezcez oluyo o haftalarda. Ama ağrılar sıklaşırsa doktora gidin tabi. Ama bende de olmuştu. Doktor kan su yoksa herşey normal demişti 😊
Filizsmh Ezcez Bence doktoruna git belki nst ile bakmak ister. Benimde geçen hafta kasık ağrısı sanki arada karnım sertleşiyormuş gibi oluyordu sancım başlamış ilaç verdi doktor. Dünde ciğer geliştirici yaptılar erken doğabilir diye. Bizde 29+3üz bugün
Ezgi14 Ezcez benm 28 e girdigim zaman olmustu hatta arada gene oluyor. Ben gittim acile nst falan yaptilar bir sey cikmadi. Ama sizde bir doktora gorunun ne olur ne olmaz 💗
Filizsmh Ezcez doktor sancı olunca kasılma yani sertleşme olur dedi ben sertleşme var karnımı bebeği hissetmiyorum deyince nst istedi onda sancı çıkınca ilaç başladı.