Sariilayda16 Gecikme günümdeyim daha önce hayal kırıklığına uğradığım için hala test yapmadım ama iki gündür şiddetli kabızlık yaşıyorum bugün bel ağrılarım arttı idrara sık çıkmaya başladım ve bugün göğüslerimde hassasiyet başladı test yapmalımıyım artık
xx1903 Sariilayda16 benm adetime Bir hafta kaladan beri şiddetli bel ağrım ve kabzlık var 🤕 Olablrmi Acaba 🫥
Ezelioz Sariilayda16 kabızlığı bilemem ama diğer tüm belirtiler adetime 5-7 gün kala vardı bende test yapmıştım silik çıkmıştı adet tarihiniz geçtiyse test yapsanız kesin çıkar
KaderrA Sariilayda16 Bence olma ihtimalin var. Bende aynı belirtilerle test yapmıştım pozitif çıkmıştı ama biraz silik bı şekilde. Hakkında hayırlısı olsun 🥰
xx1903 Sariilayda16 yaaa olsun hayrlısı Olsun Hakkınızda ilk defa bu ay mı düzensiz oldunuz acaba gecikti
Sariilayda16 xx1903 ikinci ay oldu yani bu zamana kadar hiç düzensiz olmuyordu ama iki Aydın düzensiz 😔