Herkese merhaba :)
Bugün pcos olduğumu öğrendim, ocak ayında tedaviye başlayacağız Allah’ın izniyle. Düzenli regl görüyorum, doktor biraz kilo vermemi söyledi. Hemen başladım aslında çok kilom yok ama verirsem doktorum etkisi olacağı söyledi. :))
Çatlatma iğnesi ve femara kullandıracak. 3.5 yıllık evliyim. 1 yıldır deniyorduk.. Ümidimi kaybetmiyorum.. Benim hikayem böyle,.. :)