12hafta 3 günlük olduk o kadar halsizim ve bitkinim ki hamileliğimin başından beri kendime gelemedim bütün gün kalkmak istemiyorum dışarı çıkmak istemiyorum psikolojik mi böyle olan varmı şimdi böyleysem ağırlaşınca nolcam kendim için endişeleniyorum enerjik olmak istiyorum ama çok bitkin bir haldeyim