Meloo35 ay kusmak beni berbat ediyor günüm tamamen rezil geçiyor diyebilirim. Kusmamak daha iyi bence, ben de halsizim hareketsizim sürekli evdeyim yatıyorum, iştahım açılırsa kiloları alcam gibi 😅 takıntınız varsa kilo anlamında öğünlerinize meyve kuruyemiş ekleyebilirsiniz. tatlılar ve paketli yiyecekler yerine en azından dengede olur