Son 5 gün kaldı 39+2 olduk bugün ağrılarım falan daha çoktu ve farklıydı sanki son yarım saattir de bebeğimin hareket etmesiyle vajinamda batma ve baskı hissediyorum sanki kendisini aşağı itekliyor gibi 3-5 dk da bir böyle oluyor doğum sancısı bu olabilir mi ?