Merhaba arkadaşlar, sizler ikili testinizi yaptırdınız mı ? Sonuçlar doğru mu çıkıyor ? Yaptıran kişilerde çoğunlukla ikili testlerde riskli çıkıp sonrasında detaylılarda riskin görülmediğini duymuştum. Kafam çok karıştı. İki farklı kadın doğum doktoruna gidiyorum. İkiside 8. Ve 9. Hafta da muayeneye gittiğimde 12. Haftamda perinatolojiye bölümüne gidip ikili tarama testi yaptırmamı söyledi. Bugün bölümden randevu almak için aradığımda da 2500 TL ücreti olduğunu söylediler. Aynı işlemi devlet hastanesi de yapıyor mu ? Ve ikili tarama testini illa perinatoloji bölümü mü yapıyor kendi kadın doğum doktorlarım bu ölçümleri yapamıyor mu ? Genellikle herkese mi öneriliyor ikili tarama testi yoksa benim bebeğimle ilgili risk mi gördüler de illa perinatoloji bölümüne ikili tarama için yönlendirdiler ? Yardımcı olur musunuz 🙏🏻🙏🏻