Sgg8
Sgg8
1 yıl kadar kendimiz denedik. Ama bunun ilk 3 4 ayında hep yumurtlama zamanı dışında denemişiz, öğrenince ovulasyon testiyle 6 ay kadar denedik😳
Testle hemen olur sandım ama denk gelmeyince doktora sonra tüp bebek doktoruna gittik.
Ama o kadar çok ağladım ki…
Hamile ve yenidoğan fotoğrafçısıyım, haftanın en az 5 günü mini bebişler ve heyecanlı hamile ailelerleyim. Günün kalanında da edit yapıyorum. Unutma ,aklımdan çıkarma ihtimalim yok konuyu😶 Ve çocuk çok istiyordum, olmaz diyince kahhroldum. Dedim olmazsada gelen bebeklerimi severim ne yapayım 😊
Ama tüp bebek doktorum çok övülen, tane tane anlatan, ilgilenen geçiştirmeyem biriydi. Bebeğimz tüp bebek olmadı ama allah razı olsun yine de ondan.
Ki polip ve perdeyi 2 doktor görmzken, o hemen görmüştü. Gençsiniz ve olur uzulmeyin dedi doktorum dediği gibi de oldu.
Fazla üzülmeyin, fazla vakit kaybetmeyin, yumurta çoğalmıyor ama kalitesi yükseliyormuş, önemli olan da buymuş.
Omepa-Q10 takviye var. Q10 maddesinin tüp bebek de yumurta kalitssi arttırıcı olduğunu okumuştum. Doktorum paran gitmesin ameliyattan sonra iç demişti. 1 2 kutu onu da kullandım, etkisi olmuş olabilir.