Gkglglgpggl Bir buçuk aylık hamileyim o kadar çok araştırdım ki kafam karıştı sizler neler kullandınız memnun kaldınız mı 🤦♀️
Cdmmeskkyy Gkglglgpggl Canım ben 4 senedir litetrax 4 kullaniorm çok memnunum hiç bı skntisi yok kullanımı katlamasida çok kolay
bademli_puding Gkglglgpggl Canım ben bunu aldım daha kullanmadım ama kullanan herkes çok sağlam ve kullanışlı olduğunu söylüyor
KayraVeAnnesi_06 Gkglglgpggl Bunu tercih ettim , yoyko capsuel egg kullandım da çok rahat ve kullanımı kolay manevra özelliği Yüksek
KayraVeAnnesi_06 Gkglglgpggl Çok ağır değil ama sonuçta travel sistem bir bebek arabası normal bir ağırlığı var
SecilM Gkglglgpggl joie Chrome. 9,5 aydır kullanıyorum neredeyse her gün. Sağlamlığı çok iyi, dezavantajı arka tekerlekleri büyük biraz arabaya anca sığıyor. Klasik travel sistemlerin eksi yönü ☺️ baston ve travel olsun diye onu almıştım en çok da