Aysedemirr İyi akşamlar kızlar 2.buçuk aylık hamileyim grip oldum malum her ilaç kullanamıyoruz bitki çayı da herşeyi içemiyormuşuz sanırım bu zaman da iyi gelecek ne içebilirim 🤢😔
tubacadircier Aysedemirr bende 2 buçuk aylık hamileyim biraz grip oldum bu hafta aynı sizin gibi doktorum kuşburnu içebiliceğimi söyledi ama yine siz doktorunuza sorun tabi
ParildayanYildiz gakkoyengee ben sorup içmiştim ama yinede bir doktora tekrar sor istersen canım hepimizin bünyesi farklı ben kesin kesin birşey söylemiş olmuyum