hb54 mecburiyetten gidiyorduk bulunduğum şehirde özel hastane dahi yok 😔 burasıda klinik evet pahalı, zaten bırakmayı düşünüyorum, doktorum ilgisiz suratsız güldüğünü zor gördüm. Para veriyoruz haliyle ilgi de bekliyorum ama devlete gideceğim bakalım veya farklı yakın şehirlere, imkan kısıtlı olması şu dönemde çok zor