Merhaba hanımlar.
Çok çabuk geçiyor günler son 99 a geldik bizde yavrumla.Doğum anından çooook korksamda ucunda kavuşmak olduğu için heyecanlıyım.İlk çocuğumuz olucak inşallah.
Allahım isteyen herkese nasip etsin.Tez zamanda kucaklarınız dolsun.
Hamile arkadaşlarımada hayırlı sağlıklı bir avazda doğumlar diliyorum.Allah hepimizin yardımcısı olsun.