Meltems53 An itibariyle 19+0 👼🏻 bu sabah kontrolüm var en son 16+0 da gitmiştim cinsiyeti %100 erkek demişti doktorumuz. Bakalım hâlâ erkek mi 😋 her şeyden önce inşallah iyidir miniğim 🌼
aysenurratalarr elvinimmm bizde greyfurt 22+5 geçen hafta detaylıya girdik diğer randevumuz bizimde 6 sında 😊
Meltems53 Findukli_Lokum ilk haftalar hemen geçiyor hatırlamıyorum bile büyüdükçe zaman geçmek bilmiyor 😊
Nurrmerttt- Meltems53 Amin inşallah 🤲🏼☺️ Hepimizin evladı inşallah sağlıklıdır çok amin 🤲🏼☺️ Biz de limonuz ☺️ Elma olmamıza 2 gün var nasipse 🤭🥰
Puding Meltems53 bana da doktorum 13 te erkek demişti değişmedi ☺️ şuan 36 haftalığız kavun kadar 🍈 🧿💙😻
Meltems53 Puding maşallah çok az kalmış sağlıkla gelsin 🙏🏻 bizde pipisini falan gördük aslında değişmez diye umuyorum 🙈