Uygulamaya göre 34+3 doktoruma göre 35+3 haftadayım ılk kez bende bugun gırdım nstye benımde aynı sekılde sancılarım cıktı pozısyon baş asagıda hazneye baskı yapıyor dedı doktorum ama bende rahatsız edıcı bısey bebegın normal hareketı dısında sancı vs hıssetmıyorum haftaya tekrar cagırdı benı sadece yuruyus cok ayakta durma vs yasakladı mumkun oldugunca uzan ve dinlen dedi