Leis 5-6 gibi kese görülür. 7-8 hatta 9. Haftada kalp atışı duyan var.
Dış gebelik olması için kesenin rahimde değil yumurtalıklarda filan olması gerekir.Daha bunu demek için çoooook erken.
Doktorlar böyle söylüyor ki baştan en kötüye hazırlıklı olalım diye.
Bende gebeliğimi öğrendiğimde, doktorun dediği “9. Haftaya kadar rahim içinde kese ve embriyo gelişimini sağlıklı görmek lazım ki iyi bir gebelik var diyebilelim” demişti.
Şuan 40+4 oldum , merak etme zamanın var daha. Henüz çok çok minik.