Tubag1 bende sürünüyorum 3 gündür sadece öksürük vardı gece ateslendim gün içinde 2 serum yedim bitkisel ilaçlar verdiler bir de parol icebilirsin dedi suda eritmeli antibiyotik verdi üst solunum yolu icin kadın doğum doktorum yazdı hiç bir zararı yok dedi bakalım onları kullanicam evde de kendimce herseyo yapıyorum ama ilaçsız geçecek gibi değil dediler öksürük hiç geçmiyor 🙄 kemiklerim ağrımaya başladı artık şükür domuz gribi testim negatif