Sena00 Hanifemir ilk gebeliğimde 20. Haftada hissettim bu ikinci daha 8 haftalık bakalım ne zaman olur bunda 😁
Feyza4 Hanifemir ilk gebeligim 15 haftada bişey kaydı gibi hissettim 17 haftadayım şuan ara sıra hissediyorum gibi oluyo anlayamıyorum net degil inş sağlıkla gelirler 🥰
guzelanne01_ Hanifemir Benimde 2 hamileliğim kızımı 14 haftamda hissetmeye başladım 1 düşüğüm olmuştu kızımdan önce Şimdi 2 hamileliğim 13+0 haftalığım bende sabırla ve merakla bekliyorum🙈
Hanifemir @Sena00 bende ilkinde 20 haftalıkken hissetmiştim☺️ Bende merak ediyorum ne zaman tepki vericek minik☺️
Hanifemir @Mervegedik22- Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım ☺️ bakalım bizimki ne zaman hissettirecek kendini ☺️