Bende oğlumdan sonra düşük yaşadım şimdi tekrar hamileyim ama 4 gündür kanamam var dün baya yoğun kanamam oldu tamam dedim gitti dedim o üzüntüyle doktora gittim bebek daha duruyor kalbi atıyor serum ilaç yatak tan çıkamıyorum dahada kanamam var hatta pet dolusu ama bebek iyi diyor doktor bir kaç gün sonra tekrar kontrole gidecem dua edin lütfen bebeğime bişey olmasın