Daisyy Canim bende 10 senedir ilac kullanan bir hastayim ve oyle hafifte degil ve hamileyim ilacimi bıraktım artık kullanmıyorum .Çok samimi olrak söylüyorum oturudgum yerde bile nefes alamayan bir insandim (bazen yine oluyir ama )Zeytin yagiyla kuru inciri 2 senedir yiyorum sabah ac karnina bir yada 2 tane cok cok faydasi oldu ilactan kurtulabilirsin ama once doktoruna sor derim 🖒🖒