baharruzgar bende de panik atak var ilk sezaryenimi olurken belden uyuşturuldum bende çok korkuyordum ya panik atağım tutarsa diye ama sorun olmadı elhamdulillah, bebeğim doğdu öptüm kokladım sonra anestezi uzmanı şimdi sana damardan ilaç vereceğiz biraz rahatlatacak seni dedi öyle uykuyla uyanıklık arasında kaldım eğer panik atağın tutarsa nasılsın diye hep seni kontrol ediyorlar zaten bir ara aşırı midem bulandı ağzıma ilaç tatları gelmeye başladı hemen damardan ilaç verdiler şimdi 2. Bebeğime hamileyim onda da belden uyuşmak isterim çünkü bana göre genel anestezide uyanmak daha zor korkma dua oku hep içinden ben öyle yaptım ☺️